понеділок, 5 лютого 2018 р.

7 причин, чому емоційний інтелект є однією з професійних навичок, чия значущість швидко зростає

Про те, чому менеджери з найму кажуть, що цінують емоційний інтелект вище, аніж IQ

Відповідно до звіту Всесвітнього економічного форуму «Майбутнє професій» емоційний інтелект увійде в топ-10 професійних навичок у 2020 році.
Усвідомлення того, що емоційний інтелект – важлива професійна навичка, яка подекуди навіть перевершує технічні уміння, – зростає впродовж останніх років. Дослідження Career Builder 2011 року охопило більш як 2600 менеджерів з найму та HR-спеціалістів: 71% з них зазначили, що цінують емоційний інтелект працівника вище, аніж IQ; 75% сказали, що швидше просуватимуть працівників із високим емоційним інтелектом; і 59% заявили, що вони б відмовили кандидату з високим IQ, але низьким емоційним інтелектом.
Тоді постає питання, чому компанії роблять таку велику ставку на емоційний інтелект? Ось сім найголовніших причин, чому кандидати з високим емоційним інтелектом є настільки цінними.

1.  Можуть безболісно переносити стресові навантаження

Можливість справлятися із навантаженнями на робочому місці та добре функціонувати у стані стресу вимагає здатності керувати нашими емоціями.
Люди з вищим рівнем емоційного інтелекту краще відчувають свій внутрішній термометр і таким чином краще можуть керувати рівнем свого стресу
Вони мають більш розвинені механізми подолання (переборення) стресу і здорові системи підтримки, що дозволяють ефективно працювати навіть у складних ситуаціях. Рівень змін на робочому місці, котрий зростає, цілком ймовірно, підвищуватиме робочий стрес і підвищуватиме цінність тих, хто може ним керувати.

2. Розуміють інших та співпрацюють із ними

Командна робота стає все важливішою на робочому місці, а люди, котрі можуть розуміти інших і ладнати з ними, стають все більш необхідними. Ті, хто мають високий емоційний інтелект, мають також і добре розвинені особистісні навички, котрі дозволяють їм будувати стосунки з широким колом людей, що належать до різних культур та мають за плечима різний життєвий досвід. Це цінний актив на робочому місці, яке швидко глобалізується.

3. Вміють добре слухати

Кожен хоче, щоб його почули і зрозуміли. Вміння добре слухати і відповідати іншим – критичне для розвитку міцних робочих стосунків. Багато з нас, проте, є не настільки успішними в слуханні інших, як ми могли б бути. Завдяки своїй здатності розуміти інших, люди з високим емоційним інтелектом знаходяться в кращій позиції, щоби відсунути свої власні емоції і бажання вбік та зважати на інших. Їхня здатність підхоплювати емоції людей через тон голосу та мову тіла стає в нагоді в командній роботі.

4. Більш відкритими до зворотного зв’язку

Відкритий, своєчасний і чесний зворотній зв’язок (feedback) є вкрай важливим для робочої продуктивності – особливо, коли звіти про продуктивність за рік показують її зниження. Люди з високорозвиненим емоційним інтелектом менш схильні займати позицію оборони і більше налаштовані на зворотний зв’язок, особливо якщо мова йде про можливості покращення. Їхнє високе почуття власної гідності дозволяє їм скоріше позитивно дивитись на сфери, де вони можуть краще себе проявити, аніж сприймати зворотній зв’язок на свій рахунок.

5. Емпатичні

Співпраця не тільки показує наявні технічні проблеми – вона також стосується і здатності відповідати на емоції колег.
Люди з високим емоційним інтелектом можуть використовувати свою чутливість там, звідки інші йдуть, розвиваючи довіру та згуртованість
Це дозволяє команді сконцентруватися на наявному завданні і не втягуватися у внутрішні суперечки та політику. Чутливість до потреб інших є пом’якшувальним чинником, який дозволяє разом працювати членам команди.

6. Є прикладом для наслідування

Люди з високим емоційним інтелектом не впадають швидко у хвилювання, коли щось йде не за планом. І їхня спроможність ладнати з іншими, ймовірно, спонукатиме інших взяти це до відома та спробувати наслідувати. Ось чому високий емоційний інтелект – ключ до впливу на людей незалежно від офіційної позиції. Здатність підніматися над буденним роздратуванням забезпечує людям з високим емоційним інтелектом повагу від тих, хто вище, так само як і від колег.

7. Приймають більш зважені та ґрунтовні рішення

Завдяки своїй здатності бачити речі незалежно від погляду інших, люди з високим емоційним інтелектом здатні робити кращі судження щодо ефекту своїх рішень по відношенню до інших. Це не тільки краще впливає на прийняття рішень в цілому, але і допомагає тримати контроль над втратами, коли деякі рішення ведуть до негативних наслідків. Здатність оцінювати результати свого вибору дозволяє людям з високим емоційним інтелектом поводитись більш проактивно.
Люди, котрі показують підвищену здатність адаптуватись до змін, керувати своїми емоціями та успішно працювати з різноманітними людьми, вже цінуються на більшості робочих місць. Але з швидкими темпами змін та навантаженнями на робочих місцях, вони будуть запитуваними, як ніколи раніше.
Джерело: fastcompany.com

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякуємо, що завітали до нас